-
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub rozbieżności produktu przesłanego z zamówionym będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia lub rozbieżności sporządzonego przez Zamawiającego w obecności kuriera w momencie dostarczania przesyłki i potwierdzonego przez niego podpisem.
-
Zgłoszenie reklamacyjne można złożyć wypełaniając FORMULARZ, a następnia wysyłając go na adres mailowy – zamowienia@wannaczykabina.pl
-
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta, numer faktury, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
-
Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep Internetowy nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może od umowy odstąpić.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczania. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Zamawiającego, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione.
-
Zakupione i dostarczone towary są objęte dostarczaną wraz z towarem gwarancją producenta i/lub dystrybutora. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji. Większość sprzedawanych produktów w sklepie posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów, w domu klienta. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów.
-
Czas odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od zakupu.
-
Koszt zwrotu towaru ponosi klient.
-
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
-
Zwroty należy kierować na adres: Durasan, Pułtuska 86 Poświętne, 09-100 Płońsk Polska.
- -370,00 zł

Kabina prysznicowa Breezz DAKALI 90x90 czarna z brodzikiem
899,00 zł
529,00 zł